eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

miercuri, 14 aprilie 2010

sentimentul meu..mai bine spus de altii


Sunt incercata de dor...Dar un dor pe care pana acum nu l-am mai intalnit...Mai bine spus, nici nu am stiut ca dorul poate sa aiba alta fata, decat cea data de departarea ( in km) fata de iubit..

Nu am gasit in vocabularul meu, cuvinte care sa formeze definitii pt lucrurile care incep sa le cunosc azi, insa, am descoperit oameni care, parca mi-au descris interiorul prin scrierile lor...

De altii, din mine:


Dor fizic: creierul iti da comenzi bezmetice, si face orice pt o senzatie care sa aduca a .....doi

Dor necunoscut: cand nu stii exact de ce ti-e rau langa jumatatea ta. Ti-e dor de tine cel mai probabil.

Dor fara tinta: cand plangi la viata altora, de pe strada, din filme, cantece, carti

Dor mincinos: cand nu era sentiment, ci obisnuinta, tic


Chiar daca nu sunt cuvintele mele...ele imi tin de urat, si o sa le citez pana o sa pot intelege fetele mele de dor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu