eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

vineri, 16 aprilie 2010

domiciliu in aer


Trista acumulare materiala, amageste, dand senzatia de ridicare, de superioritate.Oamenii care zboara astfel nu suspecteaza lipsa de stabilitate.

Fericita acumulare spirituala, caramida ce te ridica si te mentine.

Poseda-le pe amandoua si nu o sa te trezesti inconjurat doar de aer si nu o sa cazi ajungand invalid.Siguranta avuta astfel nu este o iluzie a societatii....Asa castigandu-ti o independenta, putand sa alegi locul pentru zbor si sa te impotrivesti curentilor vremii.

Nu vreau sa fiu inteleasca gresit, nu apar nici una din extreme, nu o sa spun ca prefer omul destept fara nici un ban....sau omul bogat cu scaun de piele in masina...Ci ii admir si ii pretuiesc pe cei care construiesc case pe teren dar si in ei, cei care stiu ca sunt bogatii mari care odata castigate nu pot fii amenintate de hoti.

Sunt mai multe motive pentru care am abordat subiectul asta: in primul rand sunt uimita de superioritatea care si-o atribuie unele persoane posesoare doar de bani....apoi sunt mult mai scarbita de oamenii cu multa valoare care se lasa intimidati, se complac, se autovictimizeaza pt ca ei inca nu poseda.. Sunt dezamagita de ura, rautatea, ranchiuna pe care si-o sadesc...

Nu imi vine sa cred ca nu ne uitam la istorie, succesiunea asta continua de crize, in care banii, hainele, bijuteriile, cladirile, cartile, tablourile au fost distruse..Cand o sa realizam ca nu trebuie sa aspiram doar la material?

Si in final, am scris, ca sa ma oblig pe mine, aflata la intrarea in ring, in lupta pt banii care si eu ii doresc, sa nu uit sa acumulez si ce nu se poate lua..

Am uitat sa ii amintesc pe propovaduitorii avantajelor lipsei de carte, si inutilitatii ei.....pt ei numai cuvinte 'de bine', fiind bine educata( in sistemul nostru de invatamant...dupa blocurile gri)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu