eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

miercuri, 24 martie 2010

soare, verde, muguri, miros, pasari, cantec


Acestea sunt zilele in care subiectul general( indiferent de rasa, conditie sau inteligenta )este vremea.Am trecut peste fetele moracanoase care intrebau "da mai tine iarna?" si am ajuns la ranjetul tamp, la bucuria stupida ca ti-ai lasat geaca groasa acasa.
Imi plac zilele astea, parca incetinesc pe fiecare om in parte, parca ii obliga sa iasa afara, sa faca o plimbare, sa se uite la soare, sa rada fara motiv..Sunt fericita ca suntem impinsi cateva clipe sa vedem lucrurile astea marunte..care o sa mai ramana cateva luni..dar pe langa care peste cateva zile o sa trecem in ritmul normal si cerut de viata.
Oricat mi-ar placea sa fac compuneri despre primavara, acum trebuie sa revin la ritmul meu, daca voi mai apucati sa observati lucruri marunte sunteti norocosi ( din cate am auzit ele conteaza cel mai mult)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu