eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

miercuri, 24 martie 2010

glob de sticla mata



Inchisa in globul meu , refuzand sa privesc inafara.Unii ar spune ca sunt ignoranta si ca traiesc in negare, 'cum sa nu vrei sa stii ce se intampla in jurul tau?"
Ce ar trebui sa stiu? Ca Papa a declarat ca exista extrateresti, ca Fecioara Maria a aparut pe you tube, ca o sa fim obligati sa purtam cipuri, ca totul o sa se termine in 2012?
Cum sa caut informatiile astea, cum sa ma uit la documentare si apoi sa ma trezesc lucida, sa traiesc? Da !sunt constiienta ca exista o teorie a conspiratiei, a carei limite oricum nu mi le pot imagina, dar stiu ca daca as incepe sa cercetez, eu nu as face parte din ea ci mai degraba din teoria haosului.
Nu cred ca sunt de condamnat daca aleg sa traiesc, visand ca o sa ajung batrana si insuportabila pe acest pamant, ca aleg sa nu plang ca vine sfarsitul, ci ca mi s-a rupt o unghie.
Deci, nu vreau sa stiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu