eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

marți, 23 martie 2010


Libertate de etanol..


Betia, e din cauza tineretii sau a curiozitatii care vine cu ea? sau e din cauza nevoi de atentie si teribilism? Aici nu am sa vorbesc de alcoolici si nu o sa spun ca bautura e rea, ci am sa incerc sa inteleg de ce la orice bucurie sau tristete ea ne este cel mai bun prieten. Am sa incerc sa inteleg motivele care te fac sa ajungi sa inoti intr-o sticla de ''spirt''..........
Exista teama de betie...teama ca o data beat nu mai gandesti foare bine si poti sa faci lucruri
pe care o sa le regreti mai tarziu. Fiecare dintre noi a vazut un om beat, la auzit vorbind si la ignorat ......Intrebarea mea este: de unde vin lucrurile care le spunem sau le facem la betie? Este alcoolul o cheie catre lucrurile care le tinem ascunse de restul lumii? Deci a doua zi, mahmuri si insetati....regretam ca am fost prea sinceri sau ca am mintit?Este evident ca sticla de vin te face sa vorbsti tare si repede, te face sa filosofezi si poate te face sa fii liber......
Si acum teoria mea despre libertatea data de alcool....
Oamenii au cel putin doua fete si inca cateva limbaje cu care comunica, cu colegii, cu prietenii, prietena,mama sau sora...asta implica si o mica masca pt fiecare :adica una pe toata fata pt colegi...si unele mai mici pt restul........ deoarece nimeni nu e pana la capat neacoperit. Este un sistem ''pus la punct'', coordonat de bunul simt, iar alcoolul il da peste cap, incepe sa dezlipeasca toate mastile, iar de aici iti da libertate de miscare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu