eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

vineri, 25 mai 2012

nu-ti face griji, iti iubesc libertatea, nu vreau sa te fur...stiu ca tacerea ta e tipat, ce cade pe mine intr-o porunca....."lasa-ma!"
 cu toata neputiinta ce spera sa ma lasi tu, iti las aceasta vineri:
     " o  vineri  fara puloverul dungat preferat, ma dezbraca de orice simtire, imi provoaca insomni....daca nu ma asteapta pe fotoliu, toata saptamana se dizolva in dor..dragul meu pulover, oricat de rupt ai fost in trecut, oricat de vechi sau demodat esti pentru moda..n-am sa te cos, n-am sa te modific, n-am sa-ti inlocuiesc locul...si daca ajungi imposibil de purtat, o sa curga lacrimi, fara gust sarat, ci fierbinti si dulci, toate pentru glazurat...toate in deliciu......"




.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu