eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

vineri, 27 mai 2011

Sincronizare




Drumurile noastre toate se intalnesc intodeauna...numai ca nu suntem pe ele in acelas timp.Oare ce s-ar intampla daca ne-am regla ceasurile impreuna?Probabil ne-am da cap in cap si am ramane prosti...

Deci poate ca nici nu ar trebui ..sau poate nici nu vreau....poate imi ajunge sincronizarea diminetii cand eu cu altii prind semaforul rosu de 2 ori ....sincronizarea de la pranz cand e ocupat scaunul de pe care imi beau cafeaua de obicei...sincronizarea de seara cand intru in bar si e melodia care o iubeam...sincronizarea de noapte cand eu si multi nu pot dormii....

Cate ceasuri inutil reglate la aceias ora.................

2 comentarii:

  1. :)...eu...asa obraznic de perfect m-am sincronizat cu ...toate.Eu cu mine in toate universurile paralele in care exist.S-a intamplat cand eram nonmentala si curgeam prin viata fara sa constientizez ca-s acolo.Si chiar s-a materilizat.Sincronizarea.Acum ma intorc din nou la buimaceala...pt ca iar incep sa gandesc...dar o sa mai plutesc si alta data...Pt ca acum stiu reteta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. f tare..o sa imi gasesc si eu reteta...cand o sa imi sincronizez emisfera dreapta cu cea stanga...

    RăspundețiȘtergere