eu nu ma citesc
scriu pentru ca atunci gandesc ca,
gandesc

sâmbătă, 28 mai 2011

Colectionara

Am observat ca am zile in care nu imi gasesc starea, si nu pot sa pun degetul pe motiv..Deruland filmul pana la ultimul moment in care am stat locului, m-a izbit in fata dependenta mea de "ceva-ul" iesit din tipar...Mi-am dat seama ca sunt o colectionara, dar care nu s-a hotarat inca ce sa colectioneze...trecand de la o obsesie la alta..cautand acel ''unic'' lucru, acea descoperire de pus in vitrina..
De acest hobby trebuie sa ma las, pentru ca de fapt e o boala, ce da iluzia implinirii cand adaugi ceva la colectie, dar in sine o sa fii tot timpul neimplinit...intr-o continua alergatura..si niciodata ajuns la sfarsit.
PUF...O alta izbitura..de fapt..asa e viata...si noi toti suntem colectionari..si de fapt toate colectiile ajung la un sfarsit...deci trebuie sa ma linistesc..
dar...dar vreau ceva la colectie..si vreau azi...si vreau sa fie rosu, sau alb...ba nu..sa fie verde..sa fie verdele numai al meu..of

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu